Model C-150 vznikl v roce 1957 a celkem bylo vyrobeno 23 948 kusů. Cessna 150, mimořádně spolehlivý při provozu a jednoduchá na ovládání, se stala nejrozšířenějším letounem na světě využívaným k základnímu výcviku pilotů. Jedná se o jednomotorový dvoumístný celokovový hornoplošník s cestovní rychlostí 80 knotů (150 km/h) a doletem 700 km.
Cessna 172 je letadlo, které se postupně stává na našich klubových letištích strojem stále obvyklejším. Pro méně znalé je na místě uvést, že se jedná o čtyřmístný letoun americké konstrukce, který je snad nejrozšířenějším jednomotorovým letadlem s pístovým motorem na světě.
Cessna 172 G z naší flotily je ovšem dosti vzácnou evropskou verzí, vyráběnou ve Francii. Od běžných "stodvaasedmdesátek" se liší zejména skvělým šestiválcovým motorem Continental IO 360 D o výkonu 210 koní! a třílistou stavitelnou vrtulí Hoffmann. Každý, kdo létá "klasickou" C-172 a vyzkoušel si tento stroj, hodnotí svůj zážitek stejně: "prostě dělo". Zbývá jen dodat, že tato silná Cessna je díky svým výkonovým parametrům velice vhodná pro vyhlídkové a služební lety.
Zlín 43 je čtyřmístný (pilot + 3cestující) sportovní a turistický letoun. Letoun je poháněn osvědčeným řadovým šestiválcovým motorem Walter M 337 AK přeplňovaným klasickým radiálním kompresorem, jehož vzletový výkon je 210 koní. Zaměření tohoto letounu jej předurčuje pro létání vyhlídkových letů a cestování. Rozpětí křídla je 9,76 m, délka 7,75 m a dolet činí 1200 km. Hmotnost prázdného letounu je 760 kg. Zlín 43 dosahuje cestovní rychlosti 180km/h.
Celokovový dvoumístný dolnoplošník vybavený spolehlivým motorem Lycoming O-235-L2C o výkonu 112 koní.
Velmi prostorná kabina nabízí vynikající výhled ve všech fázích letu a komfort cestování. Idealní letadlo pro cross-country lety.